Sunday, June 10, 2012

kaunter khidmat nasihat percuma dah dibuka!!

saya seorang ibu mempunyai 3 orang anak. saya mempunyai keluarga yang hebat.. walaupun ada kekurangan, tetapi saya bersyukur dan menerima seadanya..


nature kerja saya sentiasa berhadapan dengan orang ramai, klien dan ahli keluarga yang bermasalah...dan kebetulan pulak, saya memang suka mendengar dan mendengar masalah rakan, dan orang disekeliling saya.


saya rasa terpanggil unuk membantu sesiapa yang mempunyai masalah.. anda boleh berkongsi dengan saya melalui emel mariyati5066@gmail.com..  saya akan bantu anda selagi saya mampu dan berupaya, kalau saya tak mampu bantu anda pun, sekurang-kurangnya anda mempunyai tempat untuk mengadu..


ingat pesanan saya, masalah memang ada di mana-mana.. dan ia penyeri kehidupan.. kalau tak ada masalah, maknanya tak meriah hidup kita.. so, berfikirlah positif dan sentiasa bersyukur... insyaallah masalah anda akan pergi beransur-ansur...

1 comment:

Mariyati Amin said...

Terima kasih kepada Rakan yang telah mengirimkan pesanan dan pandangan melalui mariyati5066@gmail.com... Sambutannya sungguh menggalakkan..

Seperti yang saya ingatkan, perkhidmatan ini hanyalah sebagai bantuan & sokongan ikhlas kepada sesiapa yang memerlukan..